<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5456724112831354940\x26blogName\x3dheartbeat\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://sopheahaniees.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sopheahaniees.blogspot.com/\x26vt\x3d5657438093548072300', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


I'm Eucliwood Hellscythe.
I love gaming.

17 January 2012, 7:12 pm
Sedih kehilangan si dia =(

So , what the topic i'm going to tell u ? Okay , first of all , me wanna say Assalamualaikum and Hye .
Okay , back to the topic . Sedih kehilangan si dia ? Who him ? No need to know lh . Ehem , attention please ! Me not good in writing BI , so let me typing the words in BM . Agree ?

Okay , si dia telah menghantar satu gamba baru . Pastu , masukkan gamba tu dalam fb . Lahaii , sofea ingatkan surat apa la tadi kan . Bila tekan gamba tu , nak tau ap ? Tengok bawah ni .



Sofea hanya edit nama si dia ,
 nama ayah si dia
 dan no si dia #mungkin

Si dia akan berpindah ke kelantan , jadi sofea dan si dia da tak boleh bersms lagi . 
Alala , rindu dia nanti . Tapi tak apa la , demi masa depan dia jugak . Da keputusan dia , sofea bukannya boleh halang dia pon . *sedangmenangis*
Pastu kan , dia kata , dia akan deactive account fb dia . Bertambah lagi la rindu sofea kat si dia .
Tak sangka , si dia akn tinggalkan sofea . Ye la kan , si dia da duduk kt taman daya dari sekolah rendah lagi . Mana mungkin dia akan pindah . Tapi hakikatnya , si dia pindah jugak .
Da la , tak sanggup nak tulis panjang-panjang . Biarla sofea akhiri 'post' ni dengan ucapan Assalamualikum .

*sidiaikutsofeapindahjugak.Tapilainsekolah*







thank you

chapters
with love