<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5456724112831354940\x26blogName\x3dheartbeat\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://sopheahaniees.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://sopheahaniees.blogspot.com/\x26vt\x3d5657438093548072300', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


I'm Eucliwood Hellscythe.
I love gaming.

23 August 2012, 11:59 pm
Shalalalala


my heart go shalalalala , shalalalala in the morning .... *sambung pat gais !*
hahaha , gambar tuh comel kan ? Cepat cakap yes . Hihihi , terima kasih . ta ta tadi , sofea gi hang dengan si 'tinggi' . Hell yeah babe . seharian ,, seharian waktu bersamamu~ku tempuhi lorong yang berliku ~ Ah ! Enough , perangai gila aku mari sudaa . 
ily !

k , once upon time . i had many moments with him today 23/8 . gais , this is  our second date . But today , we date at jusco tebrau . We watched movie , whatever lah nama cerita tuh . ai've got 2 wish from him . he forced me . uwaaa :( 
lepas habis movie , kitaorg gi kedai buku HARRIS (POPULAR) . dia belanja 2 novel . harhar , thanks *kenyit mata , muah !* setengah jam kot cari novel , da lah kene jadi bahan dia dlm masa setengah jam . Errr >,< then , sofea belanja pulak dia makan kfc . Hasrat nk beli untuk krusher tak kesampaian . sedih beb sedih *tisu mari* ye ah , krusher je lah peneman sofea kalau kat kfc . haa , yang sofea ni tengok je dia makan . dia share potato wedges , tapi sofea amik sikit jeh . then , dia nak share air . heee^^ sofea tahu dia sweet . tapi sofea taknak . sorry :) 

tepat pkul 5.40 dia hantar sampai luar jusco . masetuh sofea takot sebab ayah da sampai nak amik takot dia nampak pulak . hahaha . awak awak , awak comel dalam panggung wayang tadi . main kenyit2 mata gituu . thanks for all today dear c: k see ya !
bukan itu salahmu tetapi maafkan aku . bukan  di mana kamu tetapi aku di sini . bukan aku berharap tetapi terima kasih kerana  ianya adalah  kamu .






thank you

chapters
with love